Оцінки в школі та любов до читання: вчені знайшли зв’язок

0
1239

Діти, що люблять читати, краще навчаються у школі. Цього висновку дійшли дослідники з університету Малаги в Іспанії та Університетського коледжу в Лондоні. При тому, прививати любов до читання можна у будь-якому віці – результат все одно себе виправдає.

Вчені провели дослідження, у якому взяли участь 43 тисячі учнів з Іспанії віком від 10 до 11 років. Потім їх же переоцінили через 2 роки.

Діти, які читали поза школою, підвищили середню оцінку на 0,22 бали вже через 3 місяці. Особливо зросла їхня грамотність.

Вчені виявили, що найкращі результати показали учні, які читали великі романи, а не газети, журнали чи малі оповідання. Але це не означає, що треба мотивувати дітей лише до читання об’ємних книжок. Головне – наскільки їм цікаво.

Про це розповіли психологи з університету у Мічигані. Найголовніше в навчанні дітей – це їхня цікавість. У дослідженні, яке психологи опублікували в журналі Pediatric Research, стверджується, що сучасні освітні програми не звертають уваги на допитливість дітей. Вони фокусуються на дисципліні та самоконтролі. Мотивація лежить на плечах батьків.

Тому важливо надавати дітям можливість читати усе, що вони захочуть. І навіть багато разів перечитувати те, що знають майже напам’ять. Малим такі повтори допоможуть швидше оволодіти грамотою, а старшим дітям – підвищити словниковий запас. У першому випадку це пояснюється тим, що малюки краще сприймають інформацію, яку вже чули, а тому мають можливість швидко зіставити текст із його фонетикою. У другому – тим, що людина може проскочити очами складну словникову конструкцію або незнайоме слово, але у результаті перечитування його помітить, зрозуміє, запам’ятає та зможе використовувати.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ