Yesfrukt як уособлення сімейного бізнесу

0
3442

Минулого місяця Юрій та Тетяна Канарські  відзначили першу річницю весілля. «Тоді ми підтримали сервіс “Шлюб за добу”. Розписалися, а наступного дня пішли на концерт рок-гурту Imagine Dragons», – згадує Юрій. Молода пара не носить каблучок – кільця витатуйовані на безіменних пальцях. Вони увесь час проводять разом, а магазин Yesfrukt називають своєю дитиною. Проект з’явився у березні цього року – тоді лише у вигляді посилок – а 14-го жовтня відкрився магазин. Ми завітали у гості до молодого подружжя. Поспілкувалися про підприємництво, здоровий спосіб життя та важливість вести стильні сторінки у соцмережах.

Це ваш перший досвід підприємництва?

Т: Ні. На третьому курсі почала відправляти посилки. Тоді по декілька штук на тиждень. Займалася білизною. Коли це стало приносити гроші, відкрила магазин – Kanarska Outlet. Розумію, що підприємництво – це моє. Хочу постійно щось відкривати – магазини одягу, фруктів, квітів, цукерок. Подобається працювати із людьми. Коли вони приходять сюди та розслабляються, у неформальній обстановці п’ють лимонад, розмовляють, сміються…

Ю: Я робив перші кроки підприємництва у 19 років. Навчався у КПІ, розробляв сайти. Був «общажним фрілансером». Потім забрав Таню в Київ, де ми і стали займатися першим магазином разом.  Часто подорожуємо до Італії, там і надихаємося моделлю «сімейного бізнесу», який бачимо усюди. У чоловіка та дружини не повинно бути такого «я піду пиво з мужиками попити», або «у мене повинен бути власний простір». Тільки 24/7 разом.  У нашому бізнесі ми займаємося усім власноруч. Я навіть ношу та розвантажую ящики. Усе робимо за власні кошти – це інвестиції з магазину білизни, сайтів та додатків. В’їхали в обидва приміщення у голі стіни, усе робили з нуля. Самі навіть дзеркало для туалету вирізали, мучалися цілий день.

Скільки у вас співробітників взагалі?

Ю: Окрім нас тут працює хлопець на частковій зайнятості, дві дівчини у магазині білизни та маркетолог. Цих осіб ми співробітниками не називаємо, кажемо лише «ми». Разом трудимося, разом відпочиваємо. В ідеалі хочемо, щоб люди працювали не тільки за хорошу зарплатню, а й за гарні емоції.  Ми відкрито ділимося зі співробітниками думками з приводу того, який це бізнес, який він має прибуток, бюджет тощо. Люди у такому випадку працюють з більшою радістю, бо бачать, що їм довіряють.

Чому саме фрукти?

Т: Я навчалася в Іспанії, та була у захваті від того, що там будь-які фрукти у легкому доступі  в усіх супермаркетах. Не треба нікуди їхати, нічого замовляти. Коли повернулася в Україну, мені стало не вистачати цього.

Ю: Хочемо розвивати знання про продукт. Зробимо екзотичні фрукти популярними, щоб знизити ціни. Вартість же залежить від постачальників. Якщо є попит, то завжди є ринок.  Це такий метод побороти величезні накрутки.

Це ваша основна соціальна місія?

Ю: Наш концепт складається з трьох постулатів:  У кожному українському домі можуть бути Таїланд, Балі або Бразилія. Здоровий спосіб життя – це важливо. Підприємництво – це нестрашно.

У посилках ви відправляєте не тільки фрукти, а й емоції?

Ю: Точно. Кожна з коробок відправляється зі спеціальною наклейкою з певним посилом. Наприклад, «Грійся в зимовий період», «Пробач мені», «Скоріше одужуй». Будь-який привід – день народження, день матері, день бабусі. Також у коробочки йде наша інструкція з детальним описом по кожному фрукту. Як їсти, як зберігати, з чим поєднувати, звідки він родом, калорійність тощо. Ми переймаємося пост-сервісом та збираємо відгуки. Тому розуміємо, що цей формат з наклейками та тематичними посилками людям подобається.

Плануємо розширювати концепт емоцій. У кожну коробку для дітей добавлятимемо  розмальовки та інші приємні штучки. Для мам – кухонні прилади. Для «Пробач мені» – сердечки. З цією ідеєю ми звернулися до Bodo, зараз розробляємо інтеграцію.

У вас стильна сторінка в Instagram. Як вважаєте, наскільки це важливо для сучасного бізнесу?

Ю: Справа не тільки у сторінці в соцмережі. Моя улюблена фраза «якщо ти думаєш, що зробив все ідеально – зупинись, перевір і зроби ще краще». Так, сирі фрукти це смачно, але що ще? Я вважаю, що до продукту  треба додавати настрій. Подобається, коли сторінка в Instagram красива та заповнена цікавими текстами. Подобається запрошувати людей в магазин, де завжди грає приємна музика, привабливий дизайн, смачно пахне. Це ж надихає. Підсилює відчуття взаємодії з брендом.

Ми досліджували зону часової доставки – замовникам приємніше отримувати доставку ввечері. Завершення дня, усі переповнені емоціями. Робота та інші стресові аспекти життя відходять на другий план, бо є посилка. Це може бути що завгодно – фрукти, одяг, книги. Людей радує сам факт.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ