Українські емігранти та заробітчани створять попит на українські продукти в Польщі – Пібе де Йонг

0
2522

Українські виробники можуть поступово освоювати європейський ринок за рахунок українців, які живуть у країнах ЄС. Найперспективнішим у цьому плані є середній бізнес.

Про це повідомив керівник польської консалтингової компанії Global Trade Center Пібе де Йонг під час міжнародної бізнес-зустрічі East Meets West у Києві.

Пібе де Йонг навів приклад польського досвіду. Після того, як поляки почали переїжджати у Німеччину, Великобританію та Голландію, кількість польської продукції на полицях магазинів цих країн значно виросла. Таке явище він пояснює тим, що поляки хочуть купувати звичні їм продукти.

За його словами, Україна може взяти приклад зі свого західного сусіда. Уже зараз у Польщі представлені українські товари: пиво, вироблене на невеличких броварнях, в’ялене м’ясо і ковбаса, а також маринована продукція.

Пібе де Йонг зазначає, що українським компанія потрібно буде надзвичайно еластичними, гнучкими та швидкими, аби вийти на європейський ринок. Потрібно приймати швидкі рішення. Тому тут дуже перспективними є середній бізнес.

Керівник Global Trade Center радить освоювати ринок поступово. Новачки можуть починати співпрацю із дрібними традиційними мережами, які розташовані на відстані 200 км від кордону. Така стратегія, на думку чоловіка, дозволить їм краще випрацювати систему логістики, а також пройти верифікацію продуктів.

“Потрібно враховувати традиції, вивчати смакову політику регіонів. Наприклад, в одній частині Німеччини люблять гостру їжу, а в іншій – ні”, – додає він.

Серед українських продуктів, які потенційно можуть користуватися попитом у європейців, Пібе де Йонг називає алкогольні напої, шоколад, снеки, борошно, цукор, а також продукти правильного харчування (без цукру і глютену).

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ