Sony представить нового песика-робота вже у січні

0
1819

Компанія Sony Corp. вирішила відновити виробництво роботизованого песика AIBO після десятирічної паузи. Керівництво назвало причину повернення відомого робота – корпорація хоче повернути собі репутацію іноваційної компанії на ринку електроніки. Про це повідомили у Reuters.

AIBO – це песик-робот з поведінкою справжньої собаки. Завдяки штучному інтелекту він може взаємодіяти зі своїми власниками та навколишнім середовищем. Sony випустили свого першого песика 1999 року. Тоді на японському ринку його прибдали 150 000 клієнтів. Після того, як компанія стикнулася з новими конкурентами на азійському ринку та новою політикою ціноутворення, виробництво AIBO призупинили.

“Це було дуже складним рішенням для нас зупинити проект у 2006 році, але ми і далі продовжували розвивати робототехніку та штучний інтелект, – ділиться генеральний директор корпорації Кадзуо Хіраї. – Півтора роки тому я запитав у наших інженерів, чи можуть вони розробити нового AIBO, оскільки я вірю, що роботи, заводячи тісні відносини із людьми, допоможуть реалізувати місію корпорації Sony – надихати”.

Очікується, що оновлений AIBO буде обладнаний новими сенсорами та технологією руху. Також він буде мати більш розвинену систему штучного інтелекту, яка дозволить підключатися до хмарного середовища. Відновлена версія AIBO буде оснащена покращеною системою приводу, що дозволить песику рухатися плавніше та природніше. За допомогою сенсорних технологій та штучного інтелекту робот зможе розпізнавати посмішку і дії свого хазяїна і навіть бігти до нього. Також нова система дисплею зробить його здатним до вираження різних емоцій.

Як зазначили у компанії Sony, продаж нових песиків-роботів розпочнеться в Японії із січня 2018 року. За попередніми оцінками коштуватиме він близько $1,700. Керівництво корпорації розраховує, що модернізованого робот користуватиметься не меншою популярністю, аніж його попередник.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ