Instagram розпочав тестування свого нового месенджера

0
2224

Окремий додаток для обміну повідомленнями матиме назву Direct за аналогією з однойменною функцією у самому Instagram. Поки що месенджер доступний лише для користувачів iOS та Android в Ізраїлі, Португалії, Іспанії, Туреччині, Чилі та Уругваї. Про це повідомляє видання The Verge.

Зазначається, що після встановлення нового додатку функція листування в Instagram зникне, а всі попередні повідомлення перейдуть на платформу Direct. Водночас користувачі з легкістю зможуть перемикатися між двома додатками, перегорнувши екран управо декілька разів. 

“Ми хочемо, аби Instagram став місцем для усіх ваших моментів, а можливість особисто поділитися цими моментами із близькими друзями є дуже важливою частиною цього”, – розповідає менеджер з продукції Instagram Гемал Шах.

“Функція Direct в Instagram протягом останніх чотирьох років виросла у рази, але ми можемо значно її покращити, перевівши на власну платформу. Ми можемо розбити кордони, аби створити найшвидший та найкреативніший простір для особистого листування, разом із додатком Direct”, – додає він.

У компанії зазначають, що Direct відкриватиметься подібно до Snapchat: після відкриття додатку вмикатиметься камера, аби запропонувати користувачам поділитися моментом зі свого життя із друзями. Окрім цього розробники додатку запропонували чотири нових фільтри для фотографій. Остаточної дати виходу додатка для усіх користувачів ще не назвали.

Як відомо, у квітні цього року кількість користувачів функції Direct в Instagram складала близько 375 мільйонів щомісяця. Таку популярність розробники пояснили тим, що після виникнення функції Instagram Stories користувачі хотіли якнайшвидше обговорити моменти із життя зі своїми друзями.

Нагадаємо, що у 2014 році розробники Facebook запустили свій власний Messenger на окремій платформі. Спершу користувачі були незадоволені тим, що вони вимушені встановлювати ще один додаток на свої смартфони. Однак згодом кількість користувачів Messenger виросла до 1,3 млрд. щомісяця. Порівняно із моментом запуску додатка у 2014 році аудиторія виросла утричі із 500 млн.

Зокрема, CEO Facebook Марк Цукерберг так пояснив перехід сервісу для обміну повідомленнями на власну платформу: “Кожен додаток на смартфоні повинен фокусуватися лише на одній функції, яку він добре виконує. Те, що ми просимо людей встановити ще один додаток є лише одномоментною незручністю, але якщо ми хочемо добре обслуговувати своїх користувачів, то нам доведеться цілеспрямовано йти до цього”.

Експерти зазначають, що нова платформа від Instagram може завоювати третю сходинку серед сервісів для обміну повідомлень у світі. На першій сьогодні знаходиться Messenger від Facebook, а на другій – додаток українського розробника WhatsApp.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ