До “Чорної п’ятниці – 2017” долучиться кожен другий американець

0
1900

За прогнозами американського центру National Today, цьогоріч понад 160 млн. американців (половина населення) долучаться до “Чорної п’ятниці”, дня масових розпродажів по всій країні. Таким чином експерти прогнозують, що ця подія стане наймасштабнішою у своїй історії.

Про це повідомило видання Голос Америки з посиланням на слова Бена Кеплера, CEO National Today.

Американські компанії підрахували, що у святковий період, починаючи від “Чорної п’ятниці” та закінчуючи Новим роком, у середньому американці витрачають $967 на шопінг та подарунки. За статистикою Фактів, 50% усіх покупок, які роблять американці, припадають саме на цей період.

У повідомленні йдеться, що сьогодні американці віддають перевагу шопінгу через інтернет, аніж великим чергам у магазинах. За оцінками аналітиків, цьогорічні святкові покупки через Інтернет можуть сягнути рекордних $100 млрд.

“Безробіття в країні на рекордно низькому рівні, зарплати поступово зростають із року в рік. Тому зараз ми спостерігаємо гарну фінансову спроможність споживачів, а це означає, що вони готові витрачати більше під час свят”, – каже Ана Сміт, представниця Національної федерації роздрібної торгівлі Америки.

Водночас експерти закликають покупців бути уважнішими. Зазвичай компанії спеціально підіймають ціни напередодні свят, аби великі для покупців знижки не впливали на прибуток компанії.

“Коли бачите 20% знижки, товар продається по собівартості, а коли бачите 50% чи навіть 75% – ось коли купувати дійсно вигідно”, – розповідають у Голосі Америки.

В Україні “Чорна п’ятниця” ще не набрала такої популярності, як у Сполучених Штатах Америки, однак низка інтернет-магазинів та торгових центрів вже оголосили про знижки на свої товари. У той час, коли в Америці та Європі пропонують знижки до 70-80%, навіть великі українські компанії не можуть собі дозволити знижку, більшу за 10-15%.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ