Україна потребує масштабної рекламної кампанії

0
786

Відомий французький політтехнолог та рекламіст Жак Сегела відвідав столицю України та завітав до комунікаційної компанії Havas Creative Group Ukraine. 7-го листопада він виступив у конференц-залі Unit City, а 8-го поділився своїми думками на Київському міжнародному бізнес-форумі. Політтехнолог впевнений, що Україна «має великий шанс» і її можливо прорекламувати на весь світ. Француз готовий надати свою допомогу безкоштовно.

“Настав час зробити вам світову кампанію — не туристичну, не економічну, не якусь спеціалізовану, а повну. Кампанію про можливості цієї країни, про її джерела, про майбутнє та історію. Тому що Україна настільки цікава, настільки неймовірна!”, — сказав Сегела.

На виступі для групи Havas Creative Group Ukraine рекламіст розповів про свою нову, тридцяту книгу, Le diable s’habille en GAFA – «Диявол носить GAFA». У ній Сегела роздумує над сучасними комунікаціями та медіа під впливом домінуючих у цифровому просторі корпорацій – Google, Apple, Facebook, Amazon. Він спостерігає за трансформацією у рекламній сфері уже 50-ти років, та зазначає, що творча складова комунікаційного процесу з кожним роком стає тільки важливішою.

«Технологій у рекламі все більше і більше, тому і свіжість погляду не повинна відставати. Ефекти не працюють без емоцій. Гроші не створюють ідеї. Навпаки – ідеї створюють гроші. Більше аніж колись ми зараз потребуємо креативності», – каже той.

Авторитет Жака Сегела не підлягає сумнівам, рекламісти навіть прозвали його «продавцем президентів». Він співпрацював із французькими політиками Еммануелем Макроном, Жаком Шираком, Франсуа Міттераном та Ліонелем Жоспеном, допомагав президенту Камеруна Полю Бія, президенту Габону Еядемі Гнассімгбе, брав участь у кампанії прем’єр-міністра Ізраїлю Егуда Барака. Не відставав Сегела і у комерційній рекламі – багато років поспіль розробляв кампанії для Citroen, Lacoste, Louis Vuitton та багатьох інших брендів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ