Навчайся в успішних: дайджест української бізнес-літератури

0
281

Сучасний бізнес має приємну тенденцію – підприємці не скупляться давати поради та розповідати, з якими складнощами їм доводилося зіштовхуватися. Та головне – як оминути ці складнощі. Часто збірки таких «лайфхаків» перетворюються на книги. Ми зробили підбірку видань успішних українських бізнесменів, що вийшли друком за останні роки. 

Якщо вас цікавить бізнес, то хоча б одна з цих книжок стане у пригоді. А ми підкажемо, яка саме.   

Євген Черняк, «Принципи перших».

«Ваша задача – мати таку мету, яка буде спростовувати усі “ні”».

Цій книзі особливо підходить слоган «навчайся в успішних», бо вона складається з інтерв’ю видатних бізнесменів сучасності. Видання підійде людям, що відкриті до усього нового. У ній підприємці діляться своїми життєвими кредо та професійними секретами. Читачеві залишається вирішувати, до чиїх порад прислуховуватися та чий підприємницький шлях тримати у голові, щоб створити власний.

Дмитро Томчук, «Тут клює. Відверті історії українського бізнесмена».

«Завдяки страху перед злиднями я завжди перебуваю в русі».

Книга засновника інвестиційного центру Fision підійде тим, хто починає підприємництво «з нуля». У ній Томчук розповідає, чи потрібно довіряти партнерам; коли важливо приймати рішення одноосібно, а коли радитися; чому підприємництво надважливе для майбутнього України. Та нарешті – як розпочати справу, якщо немає грошей, але дуже хочеться.

Тетяна Жданова, «Сенс життя та його маркетинг».

«Формула “і гроші, і ентузіазм” – не тільки можлива, а й природна для дорослої людини та зрілого бізнесу».

Чому важливо знайти клієнта у собі, а вже потім шукати в інших? На це запитання відповідає засновниця маркетингового агентства Brandhouse. Вона зосередилася не на складнощах, які заважають бізнесу, а на тому стресі, що бізнес наносить життю. Тетяна Жданова написала цю книгу для людей, які шукають відповіді на запитання «куди жити?» та «звідки брати сили?».

Олександр Висоцький, «Фінансове планування. Мистецтво створювати прибуток».

«Стосовно грошей людей можна розділити на дві категорії: одні розумно розпоряджаються грошима і не роблять боргів, незалежно від розміру свого доходу, інші – роблять борги, навіть коли мають заробіток значно вище середнього».

Це серйозна, але нескладна книга. Вона створена для керівників, що не знають, як управлятися із фінансами та через це зіштовхуються з серйозними проблемами – витрачають купу грошей та сил. Бізнесмен Олександр Висоцький розповідає про власні схеми фінансового планування, які його консультанти успішно застосовували вже 400 разів у фірмах різних розмірів.

Ліка Співаковська, «Лайкни мене».

«Взаємини вимагають зусиль, і те, як ми їх вибудовуємо та підтримуємо, визначає якість нашого життя».

За словами автора, цю книгу ви захочете подарувати босові. Громадська діячка та власниця 7 чинних бізнесів Ліка Співаковська склала її з 48 своїх популярних лонгрідів з «Фейсбуку». У них вона розповідає, як вести бізнес, коли усе йде не так,у чому складнощі ведення бізнесу для жінки, чому надважливо підтримувати хороші взаємини. Це мотивуюче видання не тільки про підприємництво, але й про дружбу, любов та батьківство.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ