Довідник закладів та послуг регіону: спосіб знайти клієнтів та сервіс

0
2747
Місто Буча. Фото: bucha-rada.gov.ua

Інфраструктурний біль – так описав пошук послуг у маленьких містах Олександр Образцов, співавтор проєкту Urban’s Guruдовідника Бучанського району. Це платформа, у рамках якої вони разом з дружиною Іриною спробували об’єднати усі необхідні заклади району, розподіливши їх по категоріях та географічно. Також довідник планується у друкованому форматі – продаватиметься у книгарнях та безкоштовно розповсюджуватиметься по комерційних організаціях. Відкривши його, одразу можна буде зрозуміти, що є в регіоні.

Олександр разом із дружиною перебрався зі столиці 7 років тому. У мегаполісі їх бентежила екологічна ситуація, тому вирішили шукати інше місто. Їх привабила маленька та чиста Буча, що знаходилася поряд із Києвом. Тоді шлях до столиці займав приблизно півгодини, а зараз же з процесом модернізації з’явилися затори, тому дорога потребує відчутно більше часу. Місто Буча стрімко розростається і у  Ірини Образцової виникла ідея створення однієї бази можливостей. Таким чином, турист або новий мешканець регіону зможе ознайомитися з усіма закладами, а місцеві жителі знайти необхідну послугу.

— Мешканці Бучанського регіону відкривають бізнеси, але не мають зручних каналів комунікацій, — розповідає Олександр. — Viber-групи себе не виправдовують, бо користувачі сприймають цю розсилку, як спам. У Facebook неможлива система нормального пошуку. Якщо людина не знається на SMM, не використовує хештеги, то їй важко дати про себе знати, а потенційним клієнтам нереально знайти щось, не маючи точної назви компанії. Google, завдяки пошуковій оптимізації, часто пропонує столичні компанії, які вкладають в це час та гроші. Місцеві ж підприємці не враховують це. Наш ресурс розв’язує цю проблему за допомогою єдиної пошукової системи по регіону.

Олександр стверджує, що у Бучі зараз навіть важко знайти спеціалістів, що зможуть якісно відремонтувати техніку, хоча вони тут є. Мовляв, якщо зламається пральна машинка, то доведеться запитувати у друзів, або в чаті об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.

— Ми розмовляли з представники Бучанської районної адміністрації. Вони хочуть розвивати місто, як бренд.  Зараз люди працюють у столиці через те, що іноді навіть не думають, що можна влаштуватися поруч з домом. Комунікація не налагоджена, місцеві мешканці навіть не знають про вакансії у Бучі.  Роботодавці нашого регіону вказують, що вони знаходяться у Києві, пошукачі роботи також. Так само в інших сферах життя – люди не знають, куди сходити у Бучі, хоча тут постійно відбуваються творчі вечори, концерти, спортивні змагання. В майбутньому на базі нашого проекту можна об’єднати підприємців реалізовувати спільні проєкти і розвивати регіон.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ