Втілюючи Місію. Зазирни в Майбутнє: Оксана Міцкевич (компанія «Фора»)

0
373
Оксана Міцкевич, маркетинг-директор української мережі магазинів «Фора»

Однією з проблем пострадянських країн є те, що влада і бізнес досі вважають культуру слабкою дотаційною сферою, нездатною продукувати конкурентоспроможні твори та генерувати нові цінності. Проте у світі мистецтво давно стало комерційним, а його взаємозв’язок з іншими видами суспільної діяльності – очевидним. Ставши на шлях змін, з 18 – 20 квітня у Національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» стартувала друга сесія дослідницького проекту «Втілюючи Місію. Зазирни в Майбутнє», створена за ініціативи бізнесмена Ігоря Степанова (засновника європейської компанії Sicore і CEO агентства STEPANOV). Метою є формування якісної платформи для комунікації між представниками арт і бізнес-спільноти. В рамках проекту «Втілюючи місію» журналіст Роксана Рублевська запросила учасників, керівників компаній-лідерів вітчизняного ринку, аби разом відшукати нові шляхи взаємодії мистецтва і бізнесу. В однойменній серії бесід кожен з успішних брендів розповідає про ідеологію і свідомість власної компанії, її участь у проекті та внесок у розвиток української культури.

Сьогоднішнім героєм бесіди стала Оксана Міцкевич, маркетинг-директор української мережі магазинів «Фора».

Яким чином ваша компанія здійснила перехід від звичайної бізнес-моделі до високоефективної?

Ми намагаємося не зупинятися у процесі вдосконалення: покращувати сервіс, постійно шукати нові ефективні шляхи розвитку, експериментувати з форматами, працювати над створенням широкого спектру послуг, що будуть цікавими і корисними для нашого гостя. Загалом робити все, аби прихід і здійснення покупок були для вас максимально комфортними. Ми називаємо це «піклування у дії», що є запорукою ефективності нашого бізнесу.

Що для вас означає поняття «свідома компанія»? Що необхідно для розвитку свідомого бізнесу в Україні?

Свідома компанії розуміє свій особливий шлях, який обирає і яким впевнено рухається, а звідси –  і  кожну дію, що приводить до конкретних позитивних результатів.

Яка місія вашої компанії? Як вам вдалося сформувати цінності, які об’єднували б усіх співробітників компанії?

Кожен бізнес у певний час повинен прийти у стадію розвитку, коли визначить для себе вищу мету, яка зможе принести користь і компанії, і суспільству. Для нас – це вдосконалювати піклування. Піклування про гостей і колег.

Наші цінності формувалися упродовж 15 років безперервної роботи на ринку. Увесь цей час всі рішення пропускалися крізь ціннісну призму, а головне –   за таким принципом була сформована і наша команда. Насправді ми –  колектив однодумців, що є основою нашого успіху. Разом ми надихаємо драйвом, вдосконалюємо та вдосконалюємося, втілюємо інновації і діємо продуктивно.

Ми знаємо, що успішні промисловці 19-20 століття залишилися в історії завдяки підтримці мистецтва. Яким, на ваш погляд, є взаємозв’язок між бізнесом і мистецтвом сьогодні? Чому вирішили брати участь у проекті «Втілюючи Місію. Зазирни в Майбутнє»?

Мистецтво – це про творчість, креатив, нестандартні рішення і про втілення простих ідей у незвичайній формі. Тож мистецтво певною мірою присутнє в усіх сферах нашого життя, і бізнес не є винятком. Чи не так?

Первинний мотив меценатів 20 століття полягав не тільки в особистому інтересі – оточити себе красивими речами. Яка ваша мотивація взаємодії з мистецтвом?

В даному проекті ми хочемо показати нашу місію і цінності нестандартно, через мистецтво, адже саме у такий спосіб можна викликати ту емоцію, яка допоможе не лише зрозуміти, а й запам’ятати інформацію, те послання, яке хочеться донести до аудиторії.

Чому для вирішення бізнес-завдань потрібно залучати людей мистецтва?

Люди мистецтва вміють мислити нешаблонно, а саме творчість, на мою думку, та інноваційність можуть вивести будь-яку компанію на новий щабель розвитку.

Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що культура підтримує організацію, дозволяє знайти і втілити в життя її стратегію, виконати місію, що саме вона впливає на успіх компанії, адже демонструє людський капітал. Якщо так, то чому?

Поняття культура – досить широке. Багато в чому культура – це і люди. І саме завдяки ним ми формуємо свої цінності, втілюємо в життя свою місію і працюємо над розвитком свого бізнесу.

Ваші клієнти і співробітники проявляють інтерес до мистецтва?

На це питання насправді складно відповісти. Кожна людина – індивідуальність. Багато наших співробітників – досить творчі люди. Я знаю це, адже бачу як активно вони реагують на заклики до творчих дискусій, конкурсів та внутрішніх флешмобів, і особисто вважаю, що мистецтво розвиває людину, змушує думати глибше, бути уважнішим, тому маю надію, що все більше наших гостей і співробітників будуть цікавитись цією сферою.

Наскільки відкритою була ваша компанія до експериментів художника? Чи задоволені результатом?

Ми завжди відкриті до експериментів і з самого початку хотіли, аби художній твір максимально точно й глибоко відобразив цінності, якими ми керуємося у процесі роботи. Ідеологію нашої компанії ретельно вивчав відомий український митець Мирослав Вайда. Результатом його дослідження стала інсталяція «Зірка», потужний візуальний символ, що зображує нашу місію як зірку, яка вказує на шлях до вдосконалення. Також робота означає невпинне прагнення до позитивних перетворень, нових обріїв, та найважливіше, що об’єкт увиразнює наше послання – «Піклування про кожного гостя та співробітника».

Автор: Роксана Рублевская
По матеріалам ArtsLooker

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ