Сьогодні, в епоху медіаконтенту та соцмереж популярні медійні персони (такі як: артисти, музиканти, спортсмени, чи відомі youtube-блогери) можуть заробляти до 187 000 доларів США на кожному рекламному відео.

Таку інформацію надали в медіаагенстві Captiv8, що базуєтся у Каліфорнії. Також експерти з медіа та соціалних мереж додали, що впливові особи з охватом аудиторії від 3 до 7 мільйонів можут заробляти в середньому до 75 тисяч доларів за рекламний пост у Instagram.

Щодо розцінок у Twitter, то тут ситуація трохи інша. Справа в тому, що кількість символів у цьому сервісі обмежена 140 символами, а дуже активні користувачі публікують свої повідомлення частіше, аніж звичайні користувачі. Тому вартість нативної реклами в Twitter`i в середньому сягає 30 000$.

Органи, які відповідають за стандарти реклами у США кажуть, що пости такого роду мають бути правильно помічені як реклама.

Та незважаючи на це, зірки та їх агенти за останні декілька років знайшли багато можливостей рекламувати товари і послуги через соціальні медіа та відео-сайти.

Наприклад, милого тижня відома медійна персона Кім Кардашьян виклала в інстаграм відеоролик, де вона “згадала” про чудодійні таблетки та вітаміни для волосся.

Її повідомлення починається з хештегу #ad – що означає рекламний пост, а також додала: “Я дуже рада поділитись з вами , що співпрацюю з @sugarbearhair. Ці прекрасні вітаміни для волосяя дуже смачні та їх можна жувати як гумку. Вони входять до мого щоденного життя”

Реклама такого виду, за словами медіа агенства, коштує дуже багато. Люди проводять у соціальних мережах все більше часу, нехтуючи телевізором, журналами та іншими формами медіа. Саме тому такий вид реклами у світі стає все більш популярнішим. Чим більше у вас підписників – тим дорожча у вас реклама.

За даними Captiv8, якими вони поділились з Нью-Йорк Таймс, “Той, хто має аудиторію від 3-ох до 7-ми мільйонів підписників, може заробляти всередньому 187 500 доларів за пост на YouTube”.

Також відомий приклад, як орган контролю стандартів реклами у Великій Британії заобронив  рекламну кампанію спортивної фірми Nike через те, що Відомий футболіст Уейн Руні не вказав, що це рекламний пост, а не його особистий, у сервісі Twitter.

_90986536_kk2

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ