Відновлювана енергетика має співпрацювати із традиційним бізнесом – Анніка Рамскольд

0
99

Об’єктам відновлюваної енергетики потрібно інтегрувати свої дії з іншими учасниками процесу. Треба визначати конкретні локальні виклики і запускати проекти у співпраці з компаніями в рамках одного міста. Те, що є відходом в одному процесі, може стати відмінною сировиною в іншому.

Це заявила Анніка Рамскольд, віце-президент Департаменту корпоративного управління компанії Vattenfall, під час обговорення ролі інвестицій у зростанні “зеленого” бізнесу.

“Ми дуже активно розпочали електрифікацію транспортного сектору Швеції у 2005 році. Але постала певна дилема. Ми хотіли розпочати впровадження певних рішень для електрокарів. Але електроавтомобілів тоді не було, які треба заряджати, – ділиться досвідом Анніка Рамскольд. – І тоді ми стали спілкуватися з виробниками авто та запропонували їм розглянути можливості електрокарів. Вони відмовилися, оскільки на той час не було ще певної інфраструктури. Тоді ми зібрали всіх зацікавлених сторін за одним столом. Зараз у дорожній мапі Швеції задіяно більше сотні різних розробників, спільнот, організацій. У цій співпраці ми бачимо можливості росту”.

“Не потрібно концентруватися на великих чиновниках”, – додав Мануель Адаміні, керуючий партнер Climate Bond Initiative, що займається залученням “зелених” інвестицій по всьому світу. – Існує безліч країн, як-от Бразилія, Мексика та Нігерія, де подібні ініціативи підтримувала влада. У Нігерії один із наших проектів навіть залучився підтримкою президента. У інших країнах вигідніше співпрацювати із видатними корпораціями, які хочуть боротися зі змінами клімату. Тоді є вірогідність, що за ними підуть інші компанії. Можна також розробляти проекти із місцевими спільнотами, після чого ініціативу може підтримати уряд”.

Моделлю для таких проектів є місто Пало-Альто – історичний центр Силіконової долини, який повністю функціонує на відновлюваній енергії. Це перше місто у світі, де місцева влада на законодавчому рівні вимагає від підприємців забезпечити всі новобудови зарядними пристроями для електрокарів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ