Функції гіда в Міжнародному аеропорті Токіо з цього моменту буде виконувати робот.

Видання The Asahi Shimbun повідомляє, що 2 вересня японська компанія Hitachi Ltd. запустила тестування свого робота Emiew 3 в міжнародному аеропорті Ханеда.

Робот також обладнаний системою штучного інтелекту і здатний розпізнавати кілька іноземних мов, серед яких англійська, китайська та японська. Після випробувань в аеропорті робот надійде в масове виробництво.

Свою роботу «розумна» машина робить за допомогою монітора, яким обладнаний її корпус. Робот надає інформацію за допомогою карти про розташування магазинів, кафе, парковок, транспортних об’єктів на території «повітряної гавані».

Крім того, робот може проводити туриста, що заблукав,  у потрібне місце: розумна машина пересувається за допомогою коліс з тією ж швидкістю, з якою зазвичай ходить людина. Висота пристрою становить 90 сантиметрів, а маса – 15 кілограмів.

Зараз розробники тестують можливість робота розпізнавати людську мову в галасливій обстановці аеропорту. Передбачається, що такі гіди будуть впроваджуватися повсюдно, починаючи з 2018 року. Поки електронні гіди працюють тільки з пасажирами внутрішніх рейсів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ