Щоб вивести Monobank “в нуль” потрібно 250 тисяч клієнтів та два роки — Тігіпко

0
252
Сергій Тігіпко

Для того, аби Monobank “виходив у нуль”, тобто нічого не втрачав, але ще не заробляв, компанії потрібно залучити 200-250 тисяч клієнтів. На подібні проекти може піти, як мінімум, від одного до двох років, тож українським підприємцям потрібно набратися терпіння.

Про це розповів Сергій Тігіпко, український олігарх, депутат та співвласник бренду Monobank, під час дискусійної панелі “HardTalk: Україна. Бізнес. Із офлайна в онлайн” на зустрічі iClub.

“У багатьох на ринку чомусь складається враження, що два головастики, які щось пишуть, можуть створити проект. Monobank виходить в нуль тільки тоді, якщо матиме 200-250 тисяч клієнтів. Це лише нуль. При тому потрібні величезні людські затрати – 100 розробників, які підтримують проект, 120 агентів, які доставляють картки, 25 відділень у ТЦ. Я вже не кажу про цілодобову підтримку, яка супроводжує будь-якого клієнта. Тобто, треба терпіння та інвестиції. Рік, півтора, два ти повинен терпіти збитки, для того, щоб зробити щось технологічне”, – розповідає Тігіпко.

Як відомо, сьогодні Monobank має 50 тисяч клієнтів. Щодня клієнтами сервісу стає дві тисячі нових людей. У січні 2018 року Тігіпко планує відкрити новий, дуже схожий сервіс на базі ТАСКОМБАНКУ, який матиме назву Tass To You.

Окрім цього сьогодні компанія запустила бета-версії своїх мобільних додатків ТАС 24 Business для малого бізнесу та підприємців, а також платформу ТАС Market.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ