Презентація нової назви групи Radisson Hotel Group на форумі IHIF

0
474

Нова назва та фірмовий стиль бренду знаменують початок нової ери для компанії

Carlson Rezidor Hotel Group анонсує свій ребрендинг – відсьогодні нова назва компанії – Radisson Hotel Group. Про це було оголошено на Міжнародному готельному інвестиційному форумі (IHIF) в Берліні.

Новий фірмовий стиль наслідує капітал всесвітньо відомого імені Radisson і створений для підвищення впізнаваності та ефективності маркетингової діяльності в рамках глобального портфоліо. «Безцінна кожна мить» – таким буде новий девіз, який визначає філософію обслуговування компанії та її готельних брендів, яка запропонує нові враження гостям, власникам і талановитим співробітникам.

Нова назва компанії Radisson Hotel Group, заснована на міцному партнерстві між Radisson Hospitality, Inc. (Раніше Carlson Hotels, Inc.) і Rezidor Hotel Group AB (публічна компанія зі штаб-квартирою в Брюсселі, Бельгія, акції якої котируються на біржі NASDAQ, Стокгольм, Швеція), що має угоди про майстер-франшизу на розвиток і використання декількох брендів в Європі, на Близькому Сході та в Африці.

На даний момент Radisson Hotel Group є 11-ю за величиною готельною компанією, портфель якої налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів. Запуск нового корпоративного бренду – це важливий етап п’ятирічної стратегії розвитку бізнесу компанії, спрямованої на трансформацію бізнесу і позиціонування компанії, яка стане пріоритетною в виборі для гостей, власників, інвесторів і талановитих співробітників.

«Сьогоднішній день є початком нової, захоплюючої ери для Radisson Hotel Group, об’єднаної нашим новим брендом і довгостроковою концепцією розвитку, спрямованої на те, щоб компанія увійшла до першої трійки світових готельних брендів, – сказав Федеріко Дж. Гонсалес (FedericoJ. González), Президент і генеральний директор Rezidor Hotel Group і голова ради директорів Radisson Hotel Group. – Наш п’ятирічний операційний план включає в себе ініціативи, спрямовані на те, щоб по-новому сформулювати нашу конкурентну пропозицію, оптимізацію нашого портфоліо, впорядкування операційних процесів, інвестування коштів в нові технології і координацію співробітників для втілення в життя нашого девізу – “Безцінна кожна мить”. “Безцінна кожна мить” – ці слова пояснюють те, як ми робимо бізнес в Radisson Hotel Group, і те, чим ми, по суті, є. Для всіх. Кожен день. Скрізь. Завжди. Ребрендинг – це тільки початок».

«Створення Radisson Hotel Group – це еволюція нашого довгострокового партнерства з RezidorHotelGroup. Разом ми уточнюємо і втілюємо нову архітектуру бренду, щоб створити велику цінність для наших гостей і власників, – сказав Джон М. Кідд (JohnM. Kidd), Генеральний і операційний директор RadissonHospitality, Inc. – Зараз влучний момент, щоб узгодити наші стратегічні та операційні плани і вийти на ринок, вже ставши одним гравцем».

Разом з об’єднанням компаній під брендом Radisson, Radisson Hotel Group провела зміни в бренд-портфоліо і переглянула основні принципи обслуговування гостей, обов’язкові для всіх восьми брендів: (1) основи гостинності, (2) незабутні моменти; (3) місцевий колорит; (4) відчуття комфорту.

Портфель брендів компанії включає в себе готелі різних рівнів – від фешенебельного до сучасного економ-класу:

  • RADISSON COLLECTION ™ – ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО СВІТУ ВИНЯТКОВОСТІ

З червня 2018 року замінить собою бренд Quorvus Collection як бренд преміальної колекції готелів.

  • RADISSON BLU® – ВІДЧУЙТЕ РІЗНИЦЮ

Бренд буде як і раніше відповідати найвищим вимогам гостей в стильних і сучасних інтер’єрах, і продовжить розвиток у великих містах по всьому світу.

  • RADISSON® – ПРОСТО ЧУДОВО

Бренд з’явиться в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) і буде оновлений в США і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Зміни торкнуться логотипута візуальної ідентичності бренду, дизайнута сервісу, який стане втіленням скандинавської гостинності.

  • RADISSON RED® – НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ!

Цей бренд набув нового змісту і оновлений логотип, а також планує активне зростання в регіоні EMEA і Америці.

  • PARK PLAZA® – ПРОДУМАНИЙ ДО НАЙМЕНШИХ ДЕТАЛЕЙ

Наразі цей сучасний готельний бренд змінюється, щоб стати актуальним для заможних іноземних мандрівників.

  • PARK INN® BY RADISSON – ОТРИМУЙТЕ ЗАДОВОЛЕННЯ!

Бренд продовжить cвій географічний розвиток і запропонує сучасні та яскраві готелі, розташовані у великих містах і поблизу аеропортів.

  • COUNTRY INN & SUITES® BY RADISSON – ЛЮБЛЮ ЦЮ КРАЇНУ

Зміна в назві бренду покликана співвіднести його приналежність до головного бренду і зберегти сутність заміської гостинності.

  • PRIZEOTEL – ЧУДОВИЙ ДИЗАЙН

Хоча бренд увійде в глобальну мережу, готелі продовжать роботу під даною назвою в регіоні EMEA, де представлятиме сучасний економ-сегмент.

Нова архітектура бренду також забезпечить ряд нових переваг для гостей і бізнес партнерів, включаючи:

  • Radisson Rewards – оновлена глобальна програма лояльності, що відкриває учасникам доступ до особливих умов бронювання, унікальних пропозицій і можливості обміну балів на безкоштовне проживання. Крім того, в рамках пропозиції Radisson Rewards ™ для Бізнесу партнери, в тому числі організатори зустрічей і заходів, туристичні агенції та виконавчі менеджери, можуть заробляти бали і використовувати їх для отримання переваг при бронюванні у всіх готелях бренду Radisson Hotel Group.
  • Radisson Meetings ™ – оновлена MICE пропозицію, якп зробить кожен захід унікальним завдяки повністю обладнаному сучасному конференц-простору, кваліфікованому персоналу і детально відпрацьованому меню, запрацює протягом цього року на новій мульти-брендовій платформі.
  • RadissonHotels.com – це нова міжнародна мульти-брендова електронна платформа, яка запропонує гостям і професійним партнерам послуги онлайн-бронювання на рівні найвищих стандартів галузі, яка також буде запущена в цьому році.

Протягом найближчих п’яти років компанія Radisson Hotel Group має намір інвестувати значні кошти в платформи і технології, включаючи комплексну IT-інфраструктуру. У планах компанії – вкласти інвестиції в ребрендинг або перепозиціонування більш ніж 500 готелів по всьому світу.

Серйозно ставлячись до свого зобов’язання зробити кожну мить безцінною, Radisson Hotel Group прагне бути гостинним господарем і надійним партнером, і увійти до трійки кращих готельних компаній в світі, ставши пріоритетною компанією для гостей, власників і талановитих співробітників.

***

Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: www.radissonhotelgroup.com/media.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ