Нова Пошта обіцяє у найближчий рік відкрити повністю автоматизоване відділення без працівників

0
3434

Вже у найближчий рік клієнти “Нової Пошти” зможуть побачити перше відділення компанії, в якому не працюватиме жодна людина. Компанія постарається втілити цю ідею до кінця 2018 року – початку 2019.

Це пообіцяв керівник “Нової Пошти” В’ячеслав Климов під час дискусійної панелі “HardTalk: Україна. Бізнес. Із офлайна в онлайн” у рамках закриття бізнес-зустрічей iClub.

Компанія вже запустила перший автоматизований термінал, який має назву КІТ (Київський інноваційний термінал). Нова автоматизована система сортування посилок від дозволяє обробляти вісім тисяч пакунків за годину. Єдиний процес, в якому тут поки що залучають людину – це перенесення вантажів від складу до вантажівки.

Нова технологія дозволяє прискорити логістичні процеси, а за рахунок зменшення присутності людського фактору підвищити якість роботи компанії. Для роботи на КІТ (Київському інноваційному терміналі), де й розміщена нова сортувальна система, потрібно у три-чотири рази менше працівників, ніж для звичайного напівавтоматизованого терміналу. Також вона сканує коробку із п’яти сторін, приймає рішення, куди відправляти пакунок, і скидає саме на це направлення посилку.

В’ячеслав Климов зазначає, що без нового терміналу компанія підрахувала, що просто-напросто не впоралася би з цьогорічним передноворічним об’ємом посилок. 

“Зараз головний тренд в логістиці – це скорочення ручних операцій та людського фактору. Окрім автоматизованої системи сортування ми також плануємо впровадити подібні технології і при отриманні посилки”, – розказує Климов.

Сьогодні компанія активно працює з поштоматами, яких уже близько 30 у Києві. Нова Пошта хоче й надалі розвивати цей напрям: встановлювати поштомати у своїх відділеннях, аби замінити операторів, а також у торгових та бізнес-центрах, аби збільшити своє представництво і там.

“Все більше і більше інновацій буде направлено на ті операції, які зможуть працювати без людей. Це автоматизація, яка працюватиме як у внутрішніх процесах (доставка, сортування), так і в зовнішніх – контактах з людьми, – додає очільник компанії. – Вже у найближчий рік, можливо трохи більше, ви побачите перше відділення “Нової Пошти”, в якому не буде жодної людини. Ми постараємося це зробити до кінця 2018 року, якщо ні, то в 2019 точно обіцяю!”.

“Звісно, багато хто говорить, що повинен бути контакт із людиною – для цього будуть відділення, в яких можна буде “поговорити”. Але насправді, доставка – це вторинна послуга. Метою клієнта є отримання якогось вантажу, право власності на щось. Не треба пускати його у захоплюючі квести спілкування з логістичною компанією, – каже В’ячеслав Климов. – Скоріше за все, у найближчі роки клієнти логістики будуть спілкуватися з машиною, а не з людиною. Це не означає, що машина буде не клієнтоорієнтована. Повірте, ми змусимо машину посміхатися!”

Як відомо, автоматизовану систему сортування посилок “Нова Пошта” замовляла у голландської компанії WonderLand – лідера ринку автоматизованих логістичних систем.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ