Менше брендів, більше друзів: Facebook змінить алгоритм стрічки новин

0
367

Марк Цукерберг оголосив про майбутні зміни в алгоритмі відбору публікацій для стрічки новин. Вже зовсім скоро перевага віддаватиметься публікаціям рідних та друзів користувача, а не компаніям, брендам та медіа. Про це очільник корпорації повідомив на свої сторінці в Facebook.

Цукерберг зазначає, що останнім часом компанія отримала чимало відгуків про те, що публікації від компаній витісняють особисті моменти із життя їхніх близьких та друзів.

“Ми створили Facebook, аби допомогти користувачам завжди бути на зв’язку один з одним та зблизити їх. Ось чому ми завжди беремо друзів та сім’ю за основу. Дослідження показують, що зміцнення наших відносин із близькими покращує наше благополуччя та щастя”, – додав він.

Цукерберг зауважив, що після того, як нові зміни запрацюють, користувачі бачитимуть менше публічного у своїх новинах. Публікації від компаній будуть стандартизованими, що “сприяє змістовній взаємодії людей”.

Також керівник Facebook очікує, що після таких нововведень люди проводитимуть менше часу в соціальній мережі. Однак саме ці зміни будуть корисними для життя користувачів та функціонування соціальної мережі у довгостроковій перспективі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ