Коли ліньки вийти в магазин

0
1334

Я вже звик до того, що курєр може доставити до вашого дому піцу, роли або набір книжок, але доставка продуктів з супермаркету все ж таки здивувала. Напевно, через те, що ті лежать не на складі, а на полицях магазинів. Уявіть, ви робите замовлення на сайті, а спеціально навчена людина бере ваш список та ходить по залі «Ашану» й збирає необхідні харчі у кошик. Перед тим перевіряє, наскільки вони свіжі.  І не тільки «Ашан» – шопера можна відправити до «Фуршету», «Метро», «МегаМаркету» або «Новусу».
Цим і займається zakaz.ua. Євген Нетреба, комерційний директор компанії, розповів нам:

як співпрацювати із конкуруючими супермаркетами.

– як врятувати планету за допомогою курєрів.

– як знижки впливають на продажі.

Розкажіть про сам процес збору товарів для доставки. Як він відбувається?

Усе просто – після формування та підтвердження замовлення на сайті або мобільному додатку, список продуктів відправляються у спеціальний додаток, де його бачить ваш індивідуальний шопер. За кілька годин до приїзду кур’єра він бере візок, термоящики та відправляється у торговий зал. Беручи до рук продукт, шопер обов’язково оглядає упаковку на товарний вигляд і звіряє строки придатності. Якщо раптом виявилось, що потрібного товару немає, то у кошик відправиться максимально близька по ціні та якості заміна, а у додатку ставиться помітка про неї. Молочні та м’ясні продукти збираються у окремі термобокси з відповідною температурою і у такому вигляді  передаються кур’єрові. Коли увесь кошик зібрано, шопер телефонує або ж пише у чаті замовнику, щоб уточнити про заміну товарів. Якщо зауваг немає, то візок з продуктами відправляється на спеціальну касу, де все розкладається у пакети та складається у бокси. Справа лише за кур’єром.

Ви дуже круто ведете сторінку у Facebook – слідкуєте за інфопривідами, тенденціями, мемами. Мені особливо сподобався пост, де ви написали про офіційний колір 2020 року, та підібрали продукти цього відтінку. Чи сильно впливають подібні публікації на популярність товару? Наприклад, чи зросли продажі макаронів після вашого матеріалу про всесвітній день макаронів?

Дякуємо за комплімент. Ми від початку стараємось створювати дотепний та корисний контент, і здається нам це вдається. Щодо росту продажів певних продуктів – поки не впливає. По-перше, у нас ще не так багато підписників порівняно з кількістю постійних клієнтів. По-друге, люди звикають до певних наборів продуктів і рідко відхиляються від звичних для себе списків.

Ви співпрацюєте з багатьма супермаркетами. Чи не конкурують вони між собою? Наприклад, коли ви розміщуєте пост про банани у «Ашані», чи не страждають від цього банани у «Фуршеті»?

Ми не публікуємо акційні пропозиції від ритейлерів у себе на сторінці – лише про вигідні умови доставки, які доступні на певний період. Споживач же може завітати на наш сайт, обрати той чи інший гіпермаркет та звірити ціни на ті товари, які його цікавлять. Тому жоден банан не страждає у ході наших публікацій.

Наскільки розділ знижок впливає на продажі? Чи є статистика, наскільки зростає популярність товару під час акції?

Звісно, що акційні пропозиції – один з найпопулярніших розділів сайту. Щодо статистики – треба дивитися на конкретну категорію. Але загалом популярність продуктів на акціях росте залежно від загальної затребуваності у покупців. Наприклад, молочні продукти, солодощі, напої зі знижками купуватимуться активніше чим, наприклад, акційні рушники.

Я в захваті від вашої ініціативи «Врятуй планету», під час якої людина може віддати кур’єру пакети та пластикові пляшки й отримати знижку. З цього приводу запитання: чи є у ваших планах або планах ваших партнерів використовувати більш еко-френдлі тару, яку взагалі не доведеться перероблювати?

Одна з цінностей нашої компанії – зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Будь-хто з наших клієнтів може зібрати вдома усі чисті упаковки Tetra Pak, поліетиленові пакети, ПЕТ-пляшки, алюмінієві банки та передати їх кур’єрові. Сміття потрапляє у ПП «Обухівміськвторресурси», яке займається досортуванням, пресуванням та транспортуванням на переробні підприємства. Наразі ініціатива реалізована разом з нашим партнером METRO Cash & Carry, але ми працюємо над тим, щоб проект розвивався далі. Деталі повідомимо трохи згодом на нашій сторінці у Facebook.

Розкажіть про інші соціальні ініціативи, які ви створили, або до яких приєдналися. Що для вас корпоративна соціальна відповідальність?

Минулого року наші працівники брали участь у «Пробігу під каштанами» і цього року також долучаємось до цього чудового проекту. У 2020 плануємо активніше працювати у напрямі соціальної відповідальності. Триматимемо в курсі.

Які плани на масштабування сервісу? Які плани на 2020 рік?

Наразі сервіс працює в Україні на базі 25 магазинів у 8 містах України – Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові, Житомирі, Вінниці та Запоріжжі. Протягом року у планах додати на карту роботи сервісу ще пару міст. Щодо міжнародних планів – вони доволі масштабні. У 2019 році ми запустилися у Молдові і продовжуємо розглядати ринки навколо України. Поки не розкриватимемо усіх секретів, тож слідкуйте за анонсами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ