Чи потрібен вам працівник, якого мотивують гроші?

0
1044

Американський письменник та журналіст Деніел Пінк прийшов висновку, що мотивація співробітників грошима марна та навіть шкідлива. Та чи хоче начальник мати при собі працівника, якого понад усе приваблюють фінанси? Свої роздуми Пінк описав у книзі «Драйв: Дивовижна правда про те, що нас мотивує».

Ми виділили основні тези:

  • Хороший працівник хоче бути майстром. Тому мотивувати його необхідно, зробивши акцент на природньому прагненню до досконалості.
  • Вивільняйте тестовий час. Виділіть співробітникам пів дня на тиждень для того, щоб вони пропонували та втілювали свої божевільні ідеї.
  • Результат – єдине, що має значення. Неважливо, де і у який час працівник його досягне. Головне, щоб йому було зручно.
  • Співробітник повинен розділяти місію компанії та свідомо працювати їй на благо. Часом, бути «своєю людиною» важливіше, аніж бути професіоналом.

Особливо такий підхід стосується представників творчих професій, що працюють у компаніях – дизайнерів, журналістів. Тобто, спеціалістів, які застосовують окремий підхід до кожного завдання. Їхню роботу неможливо звести певного алгоритму, тому й неможливо об’єктивно оцінити фінансово. Часом, журналістська стаття чи  логотип може принести корпорації мільйони. Тому важливо платити працівникові не за кількість створеного, а за те, що він працює саме на вас та вірить у спільну справу.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ