«Bill-Mill» — український продукт зі світовим масштабом

0
848

У 2017 році група ентузіастів, заручившись підтримкою технічних фахівців, почала роботу над створенням Української пошукової системи  (УПС)  «Bill-Mill», яка в перспективі буде містити всю інформацію про країну та стане українським представництвом в digital-просторі світової спільноти.

Основна ідея компанії – популяризація України у світі.

Українська пошукова система «Bill-Mill» задумана як комплексний продукт, що включає в себе всі складові для успішного ведення бізнесу, завдяки якому наша країна зможе заявити про себе і свій цифровий та інтелектуальний потенціал в колі більш технологічних і розвинених країн.

Українська пошукова система стане обличчям України і допоможе мільйонам користувачів познайомитися ближче з можливостями, культурою і бізнес-кліматом країни. Реалізація системи дозволить об’єднати всі ресурси в одному місці і створити незалежне від зовнішніх джерел цифрове співтовариство українських користувачів. Популяризація України в цьому контексті є життєво необхідним кроком для закріплення на світовій арені серед країн, які створюють інтелектуальні та культурні цінності.

Журнал Community поспілкувався з засновниками проекту Bill-Mill Павлом Гурським та Василем Жилою  і дізнався про основні завдання, які ставить перед собою УПС.

— Павло, розкажіть, як виникла ідея створення УПС? 

Ідея народилася з бажання представити країну, в якій ми живемо, всьому світу і показати її можливості.  Україна має великий потенціал для розвитку, як на внутрішньому, так і на світовому ринку.  Не хочеться чекати, коли хтось створить черговий бренд країни, є люди, які готові вже зараз робити свою країну популярною.  Наразі Україну асоціюють з війною, Чорнобилем, корупцією і боксом.  Але у нас в країні є багато яскравого, того, чим можуть пишатися самі українці, того, чим хочуть користуватися і в Україні, і за кордоном.  Зараз ми створюємо цілу систему ресурсів, яка складається з пошукової системи, сервісу контекстної реклами, українського унікального браузера, соціальної мережі, біржі стартапів та інвестиційної карти України.

— Чому ви назвали систему «Bill-Mill»?

Ми хотіли, щоб це була міжнародна назва, яку легко запам’ятати і використовувати.  І при цьому, щоб вона асоціювалося з Україною.  Тому ми вибрали слово «mill», що в перекладі означає «млин», це наш символ.

Слово «bill» має декілька перекладів, але ми вжили його в значенні «афіша».  І в результаті вийшло «Bill-Mill» – «Афішний млин».

— Чим УПС Bill-Mill краща за інші пошукові системи?

Bill-Mill – це видача інформації за вашим запитом із 100% відповідністю. Якщо запит звучить «червоні кросівки Київ», то вам будуть показані оголошення саме з такими ключовими словами і тільки в місті Київ.

Також особливістю УПС є анонімний пошук. На відміну від інших пошуковиків, ваші запити не будуть зберігатися в історію.

Ми зараз активно тестуємо сервіс контекстної реклами. Основна перевага для рекламодавців – низька ціна у порівнянні з світовими пошуковими мережами. Всі рекламодавці будуть мати однакові опції, принцип «чим більше оплата – тим вище місце у видачі» не працюватиме. Всі оголошення будуть розміщуватися у рандомному порядку.

— Які терміни розвитку проекту?

 Проект складається з багатьох модулів та сервісів, кожен із них запускається за мірою готовності. Пошукову систему і сервіс контекстної реклами вже запущено в режимі бета-тестування.  Всі сервіси ми плануємо ввести в робочий режим до кінця 2021 року. Це будуть повністю функціональні продукти: браузер, інвестиційна карта України, сервіс контекстної реклами, соціальна мережа, Market-Place платформа, біржа стартапів, платіжна система.

Для реалізації нам потрібно три роки, проект складний, проте цікавий.  У нас є серйозні конкуренти, до яких користувачі вже звикли. Проте ми працюємо над тим, чого ще немає на ринку. На старті завжди складно, але ми зробимо новий, модний, зручний і цікавий продукт для всього світу. Наша країна має необхідний для цього інтелектуальний потенціал.

— Ресурс тільки запускається, але на сайті вже можна зареєструватися.  Навіщо це передбачено?

 Реєстрація передбачена для користувачів, які хочуть рекламувати свої товари, послуги або просувати інформацію.  Поки що ми надаємо таку можливість безкоштовно, надалі – реклама буде платною, але у багато разів дешевше, ніж у конкурентів.  Ми – пошукова система, ми не агрегатор товарів.  Завдання сервісу пошуку – знаходити потрібну інформацію.  Ми це завдання виконуємо.

— З якою кількістю користувачів ви вже працюєте?

 Ми поки працюємо в бета-режимі і тільки нарощуємо обороти.  На сьогоднішній день у нас вже більше 1000 поданих рекламних оголошень.  У річних планах компанії залучити 15 тисяч рекламодавців.  Для тих компаній, які будуть постійними учасниками в пошуковій системі, буде діяти програма лояльності.  Всі оголошення будуть проходити ручну модерацію, а це означає, що рекламодавець не зможе рекламувати «білі кеди», коли в запиті будуть «червоні кросівки».

— А на чому проект буде заробляти гроші?

— Безумовно, проект має шляхи монетизації і забезпечення своєї життєдіяльності. Це отримання прибутку від розміщення контекстної реклами на пошуковику, комісія від продажів в Market-Place, комісія від проектів на біржі стартапів, доходи від транзакцій платіжної системи та інші джерела прибутку.

— Як ви можете описати команду, яка працює над проектом УПС?

 Команда, яка робить неймовірну роботу по створенню Української пошукової системи, відрізняється особливим ентузіазмом і креативом.  Над УПС працюють більше 30 осіб, у яких горять очі, коли вони говорять про цей продукт. Ми всі хочемо зробити щось грандіозне, щось на весь світ, щоб про Україну дізналися всюди!  Ми хочемо зробити повноцінний проект, де кожен знайде щось для себе і буде цим користуватися.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ