Безпека житла: як знайти якість та надійність в морі брендів

0
318
Андрій Омельченко – засновник Української торгової групи «ЛІОМ»

За весь час існування людства склалася одна проста історична аксіома: будь-яке майно передбачає необхідність захищати його. Технологічний прогрес значно удосконалив інструменти безпеки, проте, на жаль, не позбавив охочих можливості обійти їх. Завдяки останньому «спеціальність» квартирного крадія й досі залишається популярною в певних колах. Найпривабливішими для злодіїв завжди є найменш захищені місця, проте суспільство все одно доволі часто не зважає на цю дуже просту річ. Тому люди, намагаючись захистити своє майно, часто-густо забувають, що ступінь захищеності їхнього майна прямо залежить від якості засобів захисту. А якість доволі часто відбивається на ціні того чи іншого засобу. Тому великий захист потребує великих вкладень.

Культура безпеки в Україні
Економічна криза, що охопила країну після останньої революції, як не дивно, викликала збагачення населення в містах. Саме містяни формують загальну культуру споживання продукції дверної фурнітури в сегменті «преміум». Крім фінансових факторів, великий вплив має явище великого міста, де доля крадіжок на загальну кількість населення значно вища ніж в менших населених пунктах. Також підвищенню культури суспільства в цьому сегменті сприяє велика кількість компаній, що зосереджуються в містах та шукають» клієнта. Як бачимо, ринок попиту формується як штучними, так і сторонніми факторами. Тому можна зробити висновок, що саме зараз культура безпеки нерухомості в Україні переживає етап свого становлення. Окремий споживач все частіше починає звертати увагу на продукцію з високим рівнем зламостійкості, а ринок, в свою чергу, стає конкурентнішим. Перспектива купувати та продавати набуває статус тенденції на вітчизняному ринковому просторі.

Не менш важливим питанням є культура безпеки нерухомості самого продавця. Сьогодні ринок ділиться на два табори: одні продають масовий товар заради прибутку, інші намагаються продати той товар, який цінують самі, і перетворюють його на масовий. Для цих людей кожна новинка, кожен ключ, його форма, мають велике значення. Наприклад, функція TAF від австрійських виробників викликала справжній ажіотаж. Її особливість полягає в тому, що кожен з трьох ключів від замка має різні можливості, а один їх регулює. Тобто, за бажанням власник основного ключа може зробити так, щоб одні ключі могли відімкнути замок, а інші – ні. Таких прикладів безліч, але саме інтерес до новинок формує моду безпеки у продавця та загалом створює умови для зацікавленості покупця у продукті.

Що пропонує український ринок?
Значна доля ринку в сегменті безпеки нерухомості належить китайському продукту, який відрізняється низькою ціною (іноді занадто) та повною невідповідністю своєму прямому призначенню. Вітчизняний виробник також не може нічого протиставити європейським колегам. Крім того, асортимент дешевих замків та циліндрів величезний, що спонукає ринок нехтувати відомими брендами. У той же час, європейське представництво на ринку України достатньо різноманітне: замки та циліндри від середнього класу зламостійкості до «преміум+». Велика географія виробників також впливає на особливості готового продукту, в залежності від потреб власного ринку та спрямованості на інші. Різноманітні функції, захист від будь-яких видів зламу, простота в експлуатації – головні риси, притаманні дорогим (в порівнянні з китайським та вітчизняним виробниками) та якісним інструментам захисту майна. Варто зазначити, що наявність багатого асортименту зовсім не означає, що ринок став перенасиченим. Представництва одного конкретного європейського бренду можуть займати більшу частину ринка за рахунок потужної ринкової стратегії компанії-дистриб’ютора, але це зовсім не означає, що товар якісний. Можемо виділити дві сторони медалі: перша – масовість на ринку викликає довіру споживача, друга – зловмисники значно краще розуміються на особливостях роботи механізмів цього бренду, ніж продукції, яка щойно з’явилася на українському ринку.

Як люди зазвичай купують дверну фурнітуру
Не секрет, що більша частина українського населення воліє зекономити на інструментах безпеки нерухомості. Суспільство знаходиться в постійному розвитку і тому на перший план виходить самозадоволення окремої людини, що полягає в наслідуванні світових модних тенденцій, а на питання безпеки залишається обмаль часу, а, часто, і грошей. В результаті, складається абсурдна ситуація коли мода дорожча за безпеку. Водночас, відсоток людей, зацікавлених у якісній фурнітурі, невпинно росте і, тим самим, популяризує якісний європейський бренд у суспільстві. Окрім людей забезпечених краще за інших, гарним прикладом виступають ті, хто став жертвою крадія. В 99% випадків саме ця ланка споживачів якісної дверної фурнітури формує узвичаєну думку, поширюючи деталі інциденту в суспільстві. Поведінка людини як під час консультації, так і в момент самої покупки, передбачувана продавцем заздалегідь. На все, що пов’язано із власним захистом, виділяється певний бюджет, найчастіше обмежений. Тому найбільше грошей витрачають на перший пункт в ланцюгу придбань – двері. Для замка, циліндра чи іншої фурнітури виділяється залишок.

Потрібно розуміти, що власний захист чи захист нерухомості комплексне рішення: клас захисту гарних дверей анулюється дешевою фурнітурою і навпаки. Сьогодні, потенційний покупець приходить до магазину проінформованим про численні переваги та недоліки тих чи інших товарів. І оскільки всі різновиди продукції мають свої недоліки, значну роль у цьому ланцюгу відіграє менеджер, який зацікавлений продати те, що у нього є зараз в магазині, а також, що найважливіше, продукції конкретного бренду. Тому найкращим рішенням для споживача стане відвідування магазинів, де є широкий асортимент товарів різних виробників і різного споживацького класу. В такому місці значно більше шансів об’єктивно порівняти різні продукти. WOW-ефект спрацьовує при фізичному та візуальному контакті з потенційною покупкою, тому, купуючи річ, яка має тривалий час унебезпечу вати вас і ваше майно, краще керуватися холодним розумом.

Чи легко знайти ефективне та зручне
Ринок пропонує споживачу широкий асортимент дійсно якісної та різноманітної продукції. Її відмінності полягають в особливостях конструкції, наявності додаткових функцій, популярності виробника на місцевому ринку. Також виробники приділяють велику увагу зовнішньому вигляду власної продукції: нестандартний вигляд циліндра чи ключа можуть стати вирішальним фактором при покупці.

Замок із редукторним механізмом – вдалий приклад одночасно зручного та ефективного: плавний хід ригелів у поєднанні з високим рівнем зламостійкості стануть гарним рішенням для зацікавленого покупця. Крім того, під час вибору замка чи циліндра необхідно звертати увагу на додаткові функції, потенційні або заздалегідь передбачені характеристиками. Можливість перекодування замка може зекономити ваш час та кошти, захисна втулка значно ускладнить несанкціоноване виготовлення дублікату ключа. Вдалим рішенням при покупці циліндра стане наявність деталей, що запобігають потраплянню пилу та сміття в серцевину, функція монтажного ключа дозволить моментально перекодувати циліндр після, наприклад, проведення ремонтних робіт у вашому житлі сторонніми особами.

На сьогоднішній день ринок дверної фурнітури в Україні насичений різними пропозиціями, що викликає трансформацію принципів його роботи: проблема пошуку перетворюється у проблему вибору. Розвиток культури безпеки перестає бути інтересом лише компаній. Право впливати на суспільство належить кінцевому споживачу, думка якого формує як попит, так і пропозицію.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ