Влада Мюнхена має намір “запантентувати” фестиваль Октоберфест

0
2734
Revellers salute with beer after the opening of the 179th Oktoberfest in Munich September 22, 2012. Millions of beer drinkers from around the world will come to the Bavarian capital over the next two weeks for the 179th Oktoberfest, which starts today and runs until October 7, 2012. REUTERS/Michael Dalder(GERMANY - Tags: SOCIETY ENTERTAINMENT) ORG XMIT: MDA28

Кожного року Німецьке місто Мюнхен приймає до себе близько 6 мільйонів туристів з усього світу, де у центрі міста проходить найбілший у світі фестиваль пива, німецкої їжі та культури тривалістю приблизно 16 днів. “Свято Жовтня” має давню історію, прервалось лише під час війн та бере початок аж з 1810 року. Фундамент проведення щорічного дійства заклав Король Баварії Людвіг, який влаштував гучне свято в знак свого одруження на принцесі Терезі Саксонській-Гільдбургхаузькій. Захід приваблює туристів із найвіддаленіших куточків землі та найбільш всього з європейських країн. Найпопулярнішим Октоберфест є серед туристів з таких країн як: Італія, Велика Британія та Франція, США, Канада, Австралія, країн СНГ та Східної Азіїї, які залишають у столиці Баварії близко 1 мільярда євро кожного року та стимулюють готелі, ресторани, виробників сувенірної продукції та пивоварні компанії Мюнхену.

Днями стало відомо про намір очільників уряду федерального округу про реєстрацію бренду “Oktober Fest” як інтелектуальної власності, тому організатори аналогічних фестивалей по всьому світу зіткнуться з труднощами при використанні назви Октоберфест, яка є відомою по всому світу та викликає певні асоціації з хмільним напоєм. Саме тому у багатьох країнах проводять подібні фестивалі в надії привернути увагу туристів та поціновувачів пива. Тому, після того, як влада Мюнхену отримає ексклюзивні права на використання бренду Oktober Fest, всі хто буде мати намір провести такий фестиваль у себе в місті вимушений буде платити до федерального бюджету Баварії.

“Мета реєстрації бренду полягає в захисті ім’я Мюнхен Октоберфест в якості унікальної, оригінальної події в Мюнхені,” сказав Вольфганг Нікль, прес-секретар відділу економіки Мюнхена.

 

 

Заява про видачу ліцензії з EUIPO, офіс інтелектуальної власності Європи, охоплює всі аспекти Октоберфесту: сам фестиваль, пиво та інші напої, мило, зубна паста, рекламна кампанія і Октоберфест-туризм.

У той час як міська влада наполягає на тому, що «ніхто не повинен боятися хвилі судових позовів”, німецькі експерти з правових питань у сфері інтелектуальної власності прогнозують правову тяганину, якщо EUIPO погодить прохання монополії Мюнхена на права Октоберфесту.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ