Андрухович та Шкляр напишуть про героїв війни: дайджест останніх подій

0
924

🌿 ГО «Інститут масової інформації» назвав основних замовників проплачених матеріалів у онлайн-ЗМІ.

«ІМІ» провели дослідження, у ході якого проаналізували 22 тис. новин за другий квартал 2020 року, щоб виявити найкрупніших замовників джинси у онлайн-медіа та портали, які найчастіше беруться за замовні матеріали. Серед ЗМІ перше місце посів «Знай.ua», який за останній час розмістив 88 проплачених матеріалів. Серед інших порталів – Newsone (63 матеріали з джинсою), 112.ua (48), «РБК-Україна» (41), «Обозреватель» (24) та інші. Жодного замовного матеріалу не було виявлено на порталах «НВ», «Ліга.net», «Букви», «Укрінформ», «Український тиждень», «Українська правда» та «Суспільне».

Серед замовників особливо виділилася політична партія «Опозиційна платформа – За життя», на яку припадає в середньому 31% матеріалів з ознаками замовлення, тоді як на всі інші політичні сили разом –12% матеріалів. Інші проплачені матеріали належать: комерційним компаніям та ринкам (30%), публікаціям чорного піару (15%), діючим особам у виборах мера Києва (6%) та благодійним фондам політиків і олігархів (5%).

 

🌿 Найвідоміші українські письменники напишуть есеї про героїв війни.

В Україні стартує проєкт PLUS 1, присвячений солдатам, що загинули під час війни на сході. Розпочнеться він у Києві 29 серпня, на День пам’яті захисників України. У рамках PLUS 1 представлять експозицію, що складатиметься з 22 фотостендів авторства франко-українського художника Юрія Білака. Також там розмістять сімейні реліквії родин загиблих. Це речі з найбільшими нагадування про героїв – куртки, книги, гітари.

Щоб додати історіям стрункості та художності, українські митці напишуть есеії з історіями життя солдат. Серед авторів – Юрій Андрухович, Олександр Ірванець, Брати Капранови, Лариса Денисенко, Василь Шкляр, Ярослав Грицак, Наталя Гурницька, Ольга Духніч та Макс Лижов.  

 

🌿 Оперні співаки влаштували шоу на ринку.

Київський муніципальний театр опери і балету для дітей та юнацтва випустив музичне відео, зняте на київському Житньому ринку. На ньому артисти виступають прямо серед прилавків з продуктами, бо керуються правилом “Якщо ти не ідеш у театр – театр приходить до тебе”. Або – «Духовне харчування не менш важливе, аніж фізичне». Ідея полягає у приверненні уваги до проблем культурної сфери в умовах карантинних обмежень. Відео можна переглянути тут.

 

🌿 Відкрили «Сільпо», присвячене історії Подолу.

Нове столичне відділення супермаркету «Сільпо» стилізували під Поділ – один з найвідоміших районів Києва. Щоправда, не під сучасний, а під його класичну версію. Знаходиться за адресою вул. Ярославська 56-А.

На вході до супермаркету − мурал українського художника CHZZ із Петром Сагайдачним, Вікентієм Хвойкою, Артемієм Веделем та Галшкою Гулевичівною. Всередині відділення знаходиться копія зали кінотеатру «Жовтень», де показують архівні кадри про Поділ. Також встановили статуї Самсона та лева з фонтану на Контрактовій площі, фунікулер і трамвай, які їздять під стелею торговельної зали. За словами творців, макет фунікулера хотіли синхронізувати за розкладом справжнього фунікулера.

🌿 Кінотеатри запрацюють з 2-го липня.

«Ми вводимо заборону на роботу кінотеатрів до 1 липня 2020 року, тобто, можливість їх роботи з 2 липня, але з чіткими умовами — наповненістю не більше 50%», – повідомив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов в ході засідання уряду в четвер, 25 червня.

А це означає, що скоро на нас чекає ряд прем’єр. На 2 липня вже запланований показ комедійного бойовику «Мій шпигун», трилеру «Втеча з Преторії», мультфільму «Галас Джунглів» та детективу «Убивства з листівками».

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ